Bogata oferta artykułów biurowych
Artykuły biurowe stanowią podstawę wyposażenia każdego biura niezależnie od prowadzonej działalności gospodarczej. Składają się na nie przybory, akcesoria pisarskie oraz papier, które pozwalają na wykonanie zapisów dokumentów, faktur oraz innych istotnych materiałów piśmienniczych niezbędnych do funkcjonowania przedsiębiorstwa. Oferujemy bogaty wybór artykułów piśmienniczych, takich jak:
- ekskluzywne przybory do pisania - pióra, długopisy, ołówki,
- pióra wieczne, żelowe, kulkowe,
- długopisy, długopisy, żelowe, kulkowe,
- ołówki, ołówki automatyczne,
- cienkopisy, cienkopisy kulkowe, igłowe,
- markery - wodoodporne, olejowe, permanentne, suchościeralne, lakierowe,
- zakreślacze,
- pisaki, flamastry,
- tuszografy,
- foliopisy,
- akcesoria - wkłady, naboje atramenty do piór, tusze do tuszografów.
Porządkowanie dokumentów
Porządek w dokumentach sprawia, że jesteśmy w stanie sprawnie odnaleźć interesujące nas dokumenty. Dlatego oferujemy naszym klientom również narzędzia do organizacji dokumentów. Wśród nich są:
- segregatory, przekładki do segregatora,
- skoroszyty, wąsy skoroszytowe,
- koszulki, ofertówki, obwoluty,
- koperty na dokumenty,
- teczki,
- albumy ofertowe,
- organizery,
- wizytowniki,
- karty wizytowe,
- kieszenie na wizytówki, fotografie, multimedia,
- pudełka archiwizacyjne,
- pojemniki na czasopisma, dokumenty, pojemniki do archiwum,
- półki na dokumenty,
- tacki,
- listwy, grzbiety zaciskowe,
- kartoteki.